Logowanie

Gościmy

Odwiedza nas 229 gości oraz 0 użytkowników.

Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Jakie rolki dla początkującego - pytanie.

Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 17:11 #53474

  • Keiro95
  • Keiro95's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
Witam!

Z racji, że ciężko mi znaleźć temat (szperam od kilku dni) na temat jednoznacznie dobrych rolek, zakładam swój. Miesiąc temu pokusiłem się na kupno rolek (wtedy nie miało znaczenia jakie, byle były - dla sprawdzenia chęci) po zakupie poczułemm że jest to sport dla mnie mimo zmęczenia mam ochotę jeździć i robię około 50 km tygodniowo. Kupiłem Oxelo z Decathlona i nawet na nich super mi się jeździ, ale wiadomo but mało wygodny i po prostu tania rolka. Mam przestrzeń do jazdy na wprost (ścieżka rowerowa wokół jeziora długości ok 6 km idealnie gładki asfalt) oraz chciałbym wraz z doskonaleniem jazdy wprowadzać to coraz nowsze "tricki" typu podskoki itp. Jeśli dobrze się domyślam chodzi o urban + freeride. I teraz pytanie do was, jakie rolki mi polecicie? Jeżdżę dopiero od miesiąca ale chyba nie ma sensu kupować trochę lepszych np za 300zł, tylko myślę o czymś w granicy 600-800zł. Szukałem i natknąłem się na rolki typu Seba FR3, Rollerblade Twister 80 lecz wciąż nie jestem pewien co wybrać... doradźcie coś podajcie jakiś pomysł, na czym wy zaczynaliście i co uważacie za świetny sprzęt w tej kategorii cenowej a który długo posłuży i da wygodę jazdy jak i możliwości. Przepraszam za rozpis, ale chciałem określić moją sytuację :D

Pozdrawiam i czekam na odp! :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 17:52 #53475

  • joca666
  • joca666's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 318
jeżeli myślisz o free, a nie chcesz bawić się w slalom to kup RB fusion x3. Można dorwać za 6 stów a jeżeli podpasują do Twojej stopy będziesz z nich zadowolony.

Jeżeli oprócz jazdy miejskiej jakie triki slalomowe to wtedy Twister, Imperial lub FR. Każda tak samo dobra, ważne która będzie wygodniejsza. Lato sie kończy więc i przeceny bedą
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 17:55 #53476

  • Keiro95
  • Keiro95's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
Dzięki wielkie za opinię! Sprawdzę te rolki, wydają się całkiem przyjemne. Ale jeśli ktoś ma jeszcze jakieś opinie czekam z niecierpliwością :) Jeszcze jedno pytanko, zamawiacie przez internet rolki, czy bardzo ciężko dobrać rozmiar?

Pozdrawiam!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 18:05 #53478

  • joca666
  • joca666's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 318
Jezeli nigdy nie miałeś do czynienia z daną rolką lepiej przymierzyć w sklepie stacjonarnym. Sprawdzisz po pierwsze czy dana rolka psuje do Twojej stopy - w skorupowych rolkach może być różnie, i dobierzesz rozmiar. Potem negocjacje ceny albo zakup w necie gdzie taniej.

Ewentualnie zawsze możesz zamówić , przymierzyć a jak nie podpasują to w ciągu 14 dni odesłać - tracisz koszty przesyłki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 19:27 #53479

  • zając
  • zając's Avatar
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 314
Zawsze lepiej przymierzyć, oprócz dobrania rozmiaru (na długość i szerokość) może się okazać że np. jest w danym egzemplarzu jakaś niedoróbka i trzeba wziąć inny egzemplarz tego samego modelu. Albo model, który bardzo ładnie wygląda na zdjęciu w necie nie spodoba się akrat Twoim stopom (albo tylko jednej) i trzeba wziąć coś innego pod uwagę :) więc jeśli masz możliwość, to wybierz się do sklepu stacjonarnego.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 21:17 #53481

  • Keiro95
  • Keiro95's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
Niestety chyba mogę to nazwać brakiem możliwości ponieważ mieszkam 36 km od najbliższego dużego miasta (Poznań) gdzie nie ma zbyt wielu sklepów w których mógłbym coś znaleźć, do tego od 3 miech mam dopiero prawko i trochę średnio jechać w środek miasta... będę raczej zdany na kupno online :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 21:25 #53483

  • Szafa76
  • Szafa76's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 2252
W Poznaniu u Zico miałbyś w czym wybierać i co mierzyć :) A żeby nauczyć się jeździć to po prostu trzeba jeździć czy to na rolkach czy samochodem :) Podstawa to odwaga i rozwaga ;) :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re:Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 21:28 #53484

  • Tomcat
  • Tomcat's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 5261
Keiro95 napisał:
Niestety chyba mogę to nazwać brakiem możliwości ponieważ mieszkam 36 km od najbliższego dużego miasta (Poznań) gdzie nie ma zbyt wielu sklepów w których mógłbym coś znaleźć, do tego od 3 miech mam dopiero prawko i trochę średnio jechać w środek miasta... będę raczej zdany na kupno online :(
Nie, no skandal! :-)
Mieszkasz o rzut beretem od dwóch najlepszych w Polsce sklepów rolkarskich i narzekasz?! Co za rozpasanie! ;-)
Zicoracing.pl
Roll4life.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re:Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 10 Sie 2016 22:36 #53488

  • agus13
  • agus13's Avatar
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 137
Skandal???? Skandal to mało powiedziane :woohoo: :woohoo: !! Myślę, że to skandal stulecia ;) :silly: Nieeee, to niemożliwe, Keiro na pewno taki żarcik tu urządził :P :woohoo:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jakie rolki dla początkującego - pytanie. 11 Sie 2016 20:26 #53524

  • Keiro95
  • Keiro95's Avatar
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
Zgadliście! Tylko żartowałem :D a tak faktycznie to muszę się tam wybrać podczas zbierania końcówki funduszy chociażby po to, aby przymierzyć i zamówić później online - wiadomo, zawsze taniej. Czyli Fusion X3 sprawdzimy jak leżą! Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1