Logowanie

Gościmy

Odwiedza nas 83 gości oraz 0 użytkowników.

Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Spokey skylar

Spokey skylar 08 Maj 2018 00:40 #67154

Siema, mam zamiar kupic używane rolki skylar podobno używane tylko parę razy czy tam pół godziny i nie wiem czy jak do mnie dotrą rolki to czy je rozkręcić, przesmarować? Jak tak to co polecacie żeby rolki, kółka śmigały?

PS. mam pytanie jaki smar, czym je przeczyśćić?
I mam pytanie odnośnie recenzji narolkach.pl/forum/10-sprzt/36410-spokey...test-dlugodystansowy
Ktoś może podrzucić linka do kółek wymienianych wspomnianych w recenzji bo nie znam się i nie chce kupić byle gowna?
Czy po dotarciu wyczyścić je przed pierwszą jazdą?
Ktoś jakieś porady dotyczące tych rolek? Jakieś porady piszcie wszystko. Z góry dziękuję i pozdrawiam Mateusz :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Spokey skylar 08 Maj 2018 00:42 #67155

Siema, mam zamiar kupic używane rolki skylar podobno używane tylko parę razy czy tam pół godziny i nie wiem czy jak do mnie dotrą rolki to czy je rozkręcić, przesmarować? Jak tak to co polecacie żeby rolki, kółka śmigały?

PS. mam pytanie jaki smar, czym je przeczyśćić?
I mam pytanie odnośnie recenzji narolkach.pl/forum/10-sprzt/36410-spokey...test-dlugodystansowy
Czy te kółka są przykręcone, że są tylko 80mm i nowe (czarne) są zamienione za 76mm? Bo na jednym ze zdjęć sa do środka a w środku sa fabrycznie też 80mm a na kolejnym zdjęciu przy skakaniu widać, ze czarne nowe są od tyłu i max z przodu.
Ktoś może podrzucić linka do kółek wymienianych wspomnianych w recenzji bo nie znam się i nie chce kupić byle gowna?
Czy po dotarciu wyczyścić je przed pierwszą jazdą?
Ktoś jakieś porady dotyczące tych rolek? Jakieś porady piszcie wszystko. Z góry dziękuję i pozdrawiam Mateusz :D
Ostatnio zmieniany: 08 Maj 2018 00:46 przez DeMatuZero.

Spokey skylar 08 Maj 2018 05:37 #67157

• Szafa76
  • Szafa76's Avatar
  • Moderator