Logowanie

Gościmy

Odwiedza nas 77 gości oraz 5 użytkowników.

  • ifryt
  • wolek
  • joannap
  • Slokey
Witamy, Gościu
Username: Password: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Dobór kółek

Dobór kółek 03 Sie 2008 07:55 #16720

Witam! Chciałbym zacząć bawić się w slalom, ale potrzebuje najpierw kupić nowe kółka do swoich starych rolek. Są to Oriony I Roces'a(rolki dziecięce, niestety nie mam innych:P). Stare kółka są niestety bardzo zniszczone, ale na jednym z nich odczytałem, że mają one średnicę 70mm(nie jestem pewien). Czy da się włożyć do tych rolek kółka o średnicy 77.5mm?? Czy nie będą za duże?
Mam też pytanie trochę z innej beczki, a mianowicie czy takie tulejki które łącżą łozyska w kółku trzeba kupować na własną rękę, czy są one jakoś dołączane do zestawu łożysk/kółek??
dzieki z góry za odpowiedzi,
pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dobór kółek 03 Sie 2008 08:39 #16721

  • bj43
  • bj43's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 1031
the_doctor napisał:
Witam! Chciałbym zacząć bawić się w slalom, ale potrzebuje najpierw kupić nowe kółka do swoich starych rolek. Są to Oriony I Roces'a(rolki dziecięce, niestety nie mam innych:P). Stare kółka są niestety bardzo zniszczone, ale na jednym z nich odczytałem, że mają one średnicę 70mm(nie jestem pewien). Czy da się włożyć do tych rolek kółka o średnicy 77.5mm?? Czy nie będą za duże?
Mam też pytanie trochę z innej beczki, a mianowicie czy takie tulejki które łącżą łozyska w kółku trzeba kupować na własną rękę, czy są one jakoś dołączane do zestawu łożysk/kółek??
dzieki z góry za odpowiedzi,
pozdrawiam

Nowe kółka dobrych firm mają średnice standaryzowane. W tym przedziale średnic byłyby to 70, 72, 76 i 80 mm. Dla sprawdzenia, które się jeszcze zmieszczą najlepiej wyciąć sobie z kartonu dwa kółka z dziurką w środku i przymierzyć.
Łożyska wraz z tulejkami, kluczem do śrub i oliwką do łożysk można kupić w sklepie internetowym przy tym forum.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dobór kółek 03 Sie 2008 09:20 #16723

Wkradł się mały błąd. To rolki Orlando I, a nie Orion.



Kółka chcę kupić na ebay.com i tam koleś pisze ze maja rozmiar 77.5.
Ostatnio zmieniany: 03 Sie 2008 09:29 przez the_doctor.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dobór kółek 04 Sie 2008 00:45 #16753

  • boruta
  • boruta's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 476
podaj link bo chyba cos sciemnia :)
a co do kolek do slalomu to poza wielkoscia powinny byc dosyc twarde 84-85A naprzyklad no i bardzo przydatne jest ustawienie na banana, powiedzmy w twoim wypadku 72mm-76mm-76mm-72mm.Wiecej na ten temat nie bede pisac bo na forum znajdziesz wszystkie odpowiedzi:)
pozdrawiam



Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dobór kółek 04 Sie 2008 17:35 #16775

boruta napisał:
podaj link bo chyba cos sciemnia :)
klik!
Wiecej na ten temat nie bede pisac bo na forum znajdziesz wszystkie odpowiedzi
Powiało chłodem:p
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Dobór kółek 04 Sie 2008 20:25 #16781

  • boruta
  • boruta's Avatar
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 476
wiec tak , opis jest cudowny i wogole poetycki , najbardziej mi sie podoba ten fragment"...sweet recreational wheels from K2..." :D Ale uwazam dalej ze te kolka nie nadaja sie do slalomu :) jesli mam ci polecic kolka slalomowe w podobnej cenie to kup te:
www.bladeville.com/powerslide-freestyle-...l-80mm85a-p-141.html , tylko zapytaj o rozmiary takie jakie podalem ci wczesniej:)

A jesli chcesz miec cos super to , Hyper Concrete +G (mam osobiscie i sa ekstra , koszt okolo 200-250 zl w zaleznosci od sklepu), Kolka Gyro Slalom (troszke tansze , tez bardzo dobre 150-180zl)

pozdro:woohoo:



Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1