Dzienniczek Lotnika. 😉
Fajna i przydatna recka Maxuumów. Tak naprawdę dopiero konkretne objeżdżenie danego modelu daje porównanie i umożliwia ocenę co dla kogo jest najlepsze. Tylko że kto ma taką możliwość? Fajnie byłoby móc wypożyczyć rolki przed kupieniem (jak np. narty). A realnie to często nie ma buta w odpowiednim rozmiarze do przymiarki z różnych modeli i różnych producentów, a krótkie mierzenie i jeżdżenie po sklepie czy domu nie daje właściwych odczuć. Innym słowem jeśli się próbuje czegoś zupełnie nowego, to trzeba zaryzykować. Albo wybrać bezpieczną opcję mniej radykalną na bazie już posiadanych doświadczeń. Ja rzuciłam się na pierwszy wariant i nie żałuję, ale też nie będę każdemu rekomendować 3x125 jako idealnej rolki. Po dwóch latach mam wrażenie że dla mnie optymalniejszym setupem byłoby 3x110mm (ale na razie minimalizacja wydatków nie pozwala mi tego sprawdzić :laugh: )
W każdym razie mam wrażenie że dzięki Powerslide'owi coś się w tym rolkowym interesie dzieje. Pozostałe firmy też muszą wlączyć myślenie i zacząć udoskonalać swoje produkty jeśli nie chcą zostać daleko w tyle.
Maxxumy 100 interesowały mnie już w zimie. Jednak zdalnie uznałem, że szyna jest zbyt długa. Późną wiosną przymiarka w sklepie nie pomogła rozwiać wątpliwości, jedynie upewniłem się co do rozmiaru buta. Zaryzykowałem i jestem bardzo zadowolony, niestety nie ma jak samodzielne, dłuższe testy. Tak jak to było z 3WD, no kurczę nie odpowiadało mi prawie tak samo jak 4x80.
Co do 4x84 też myślałem, że się nie zaprzyjaźnimy a kilka jazd dowiodło, że jest inaczej. Nie ma innego wyjścia, trzeba inwestować i sprawdzać wszystko co nas interesuje. Na szczęście dla mnie to już za mną. 😉
Może uda się pojeździć wieczorem. 🙂
dla mnie optymalniejszym setupem byłoby 3x110mm (ale na razie minimalizacja wydatków nie pozwala mi tego sprawdzić :laugh: )
Wymień same koła na 110 lub nawet 100.
Wzrośnie responsywność i stabilność 🙂
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
dla mnie optymalniejszym setupem byłoby 3x110mm (ale na razie minimalizacja wydatków nie pozwala mi tego sprawdzić :laugh: )
Wymień same koła na 110 lub nawet 100.
Wzrośnie responsywność i stabilność 🙂
Ale długość szyny zostanie ta sama i zwrotność pewnie niewiele się zmieni. Nie żebym bardzo narzekała na zwrotność aktualnie, ale to będzie połowiczne rozwiązanie. Póki co patrząc realnie na to ile jeżdżę, to nie ma sensu inwestować w nowy sprzęt.
dla mnie optymalniejszym setupem byłoby 3x110mm (ale na razie minimalizacja wydatków nie pozwala mi tego sprawdzić :laugh: )
Wymień same koła na 110 lub nawet 100.
Wzrośnie responsywność i stabilność 🙂Ale długość szyny zostanie ta sama i zwrotność pewnie niewiele się zmieni. Nie żebym bardzo narzekała na zwrotność aktualnie, ale to będzie połowiczne rozwiązanie. Póki co patrząc realnie na to ile jeżdżę, to nie ma sensu inwestować w nowy sprzęt.
To Ty nie masz szyny megacruiser 255mm?
Tej szyny nie ma już co skracać... Mniejsze kółka są zwrotniejsze. M.in. dlatego w hokejówkach stosuje się układ HiLo z dwoma pierwszymi kółkami mniejszymi dla zwrotności ( a dwoma tylnymi większymi dla prędkości).
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Imperial Megacruiser 125 ma chyba taką samą szynę jak Imperial Supercruiser 110.
Pojeździłem. 24km, tempo zwinne ale nie szybkie. Bardzo mocny wiatr nie pozwolił dobić nawet do 30km/h przy sprintach. Maxxum 100, bez wywrotki. Zmiana ustawienia (zmieniłem tylko tył, przód już mam na maksimum do wewnątrz - mała regulacja w tym modelu szyny) odebrana pozytywnie. Było dobrze, jest lepiej. Ta szyna to jest naprawdę potęga jeśli chodzi o stabilność i poczucie bezpieczeństwa. Totalna rewelacja. 🙂 A zwrotność jest do zaakceptowania. Do wagi rolek powoli się przyzwyczajam.
Teraz przede mną dwa tygodnie przerwy. Do bani, ale wrócę do jazdy z większym apetytem, nogi też sobie odpoczną. B)
To Ty nie masz szyny megacruiser 255mm?
Tej szyny nie ma już co skracać... Mniejsze kółka są zwrotniejsze. M.in. dlatego w hokejówkach stosuje się układ HiLo z dwoma pierwszymi kółkami mniejszymi dla zwrotności ( a dwoma tylnymi większymi dla prędkości).
W Megacruiserach Pro mam szynę 260mm. W setupie 3x110mm jest szyna 243mm czyli jak do 4x80. To jest różnica, bo jazdę na takiej szynie pamiętam jeszcze 🙂
Nie robią TRInity innych niż TRIskate. :laugh:
Taki świeży filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=GlKvGl4bEDQ
O, wypuścili Triple X 4x110 na Trinity!
Dziękuję za info 🙂
Jeszcze jakby to zrobili hybrydowe 😉 ale to raczej nieosiągalne - inne kółka zaczęłyby haczyć.
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Tak baj de łej... Na filmie widać kolosalną różnicę w zwinności. Trinity, czy nie Trinity, gość na tym się rusza jak mucha w smole. Taka długość bez banana to nie do trików.
Oprócz tego że jeździ po murkach u skacze nie widać tam nic szczególnego.
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Poza drugim kółkiem to pozostałe jakieś super blisko spodu buta nie są, żadna rewelacja jak na tak promowaną nowość. W hybrydzie są bliżej. Tak wiem, dwa rozmiary kółek, utrudniony zakup i przekładanie... 😉
Bont wreszcie wypuszcza hybrydę 3x110+100. Pewnie będą zacne.
Ale na moje Cado Motusy słowa złego powiedzieć nie mogé. 🙂
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Nie robią TRInity innych niż TRIskate. :laugh:
Taki świeży filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=GlKvGl4bEDQ
Czyzby PS przemyslalo sprawe i wraca do 4 kolek? :laugh: 👿
Gdyby tam byl rockering, to nawet byloby to fajnym i ciekawym pomyslem. Szkoda ze Powerslide nie jest bardziej roznorodny i uniwersalny. RB, Seba, FR skates maja w katalogu zarowno 3 jak i 4 kolowce. A tutaj tylko 3 i to jak dla mnie od razu je dyskwalifikuje, bo nie chce miec 3 kolowego, tylko 4.
Bucik Next wyglada na solidny i fajny. Trzeba przymierzyc. Wyglada tez na szerszy, co tez jest zaleta.
Czyzby PS przemyslalo sprawe i wraca do 4 kolek? :laugh: 👿
Nie mogą zrezygnować całkiem, bo 4x110 jest MUST na wyścigi torowe. Tutaj 3x125 jest niedopuszczone. Więc to jest szyna speedowa, a mocowanie trinity jest to samo do butów speed i freeride więc można dokręcić szynę speedową do buta free typu Next.
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Szkoda ze Powerslide nie jest bardziej roznorodny i uniwersalny. RB, Seba, FR skates maja w katalogu zarowno 3 jak i 4 kolowce. A tutaj tylko 3 i to jak dla mnie od razu je dyskwalifikuje, bo nie chce miec 3 kolowego, tylko 4.
Czy ja wiem, wszyscy topowi producenci mają teraz w zestawach zarówno 3- jak i 4-kołowe szyny. PS raczej marketingowo stawia na triskates stąd po prostu takich rolek jest więcej w ich filmikach, reklamach itp.
Rzutem na taśmę udało się jeszcze dzisiaj pojeździć. 18km, żwawo na M84, bez wywrotki. Przestawienie szyny jak najbardziej w porządku. Jest kolosalna różnica w zachowaniu rolki pomiędzy szynami 260 a 310mm. Nic nowego nie piszę, ot stwierdzam fakt który wszyscy znają. 😀 Teraz 14 dni bez rolek.
Teraz 14 dni bez rolek.
:blink: :huh: :ohmy: :dry: Jak żyć?!
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Teraz 14 dni bez rolek.
:blink: :huh: :ohmy: :dry: Jak żyć?!
O to to już się Premiera trzeba zapytać 😉
Teraz 14 dni bez rolek.
:blink: :huh: :ohmy: :dry: Jak żyć?!
O to to już się Premiera trzeba zapytać 😉
Prezydenta 😛
Ostatni post: Pomocy Najnowszy użytkownik: valentinagoggin Ostatnie posty Nieprzeczytane Posty Tagi
Ikony forów: Forum nie zawiera nieprzeczytanych postów Forum zawiera nieprzeczytane posty
Ikony wątków: Bez odpowiedzi Odwpowiedzi Aktywny Gorący Przyklejony Niezaakceptowany Rozwiązany Prywatny Zamknięte