Rolki do 500
Witam. Jeżdżę na rolkach od tamtego roku. W tamtym roku kupiłem rolki za 100zł po 50% przecenie i wyjeździłem za nie 2 sezony, aktualnie jednak chce kupić coś droższego, lepszego. Mam kółka 80, jednak teraz chciałbym większe. Jeżdże jedynie rekreacyjnie po mieście, więc nie szukam niczego do agresywnej jazdy. Teraz kończy się sezon więc szukam promocji. Byłem dzisiaj w go sporcie i znalazłem kilka m. in. Rocers metropolis 500zł, Fila Bond kf alu 350zł, RB spark m 82 450zł, K2 fit sport m 320zł.
Niektóre z nich są wciąż 80, ale nie jest koniecznością aby były większe, po prostu fajnie by było. Jeśli macie jakieś inne propozycje, to piszcie 😉 Przedział cenowy to tak do 500 zł. Nie ukrywam, że im taniej tym lepiej, a w końcu nie jestem jakimś profesjonalistą 😀
Sprzęt Fila jest fajny wielokrotnie oglądałem rolki tej marki w sklepach,niestety zapomnij po upływie gwarancji że uda ci się dokupić w razie konieczności jakiekolwiek części ,ta firma nie prowadzi czegoś takiego jak serwis pogwarancyjny.Kółka Fila montowane seryjnie są miękkie i szybko się zużywają jeżeli masz sporą wagę i jeździsz dosyć ostro to załatwisz je bardzo szybko.O więcej informacji na temat sprzętu Fila zwróć się do tego gościa @Davaeorn on tą markę przerabiał na własnych nogach w normalnej jeździe.