Uniwersalne rollki na miasto za 400-600zł
Dzień dobry,
Tak się składa, że dziewczyna kupiła sobie rolki i dodatkowo mnie nakręciła za zakup, tak więc wpadłem do was by się poradzić. Początkowo rozważałem rekreacyjne budżetówki z sieciówki typu decathlon, ale opinię na forach tego typu skutecznie mnie zniechęciły do takiej "inwestycji". Następnie pomyślałem, że dobrze będzie kupić po prostu klasyczne RB Spark 80 albo Macroblade, ale doszedłem do wniosku, że nie lubię być przez coś ograniczony, więc rolki freeride, freestyle czy też urban powinny sprawdzić się w tym przypadku najlepiej. Będę jeździł po mieście czyli nawierzchnia różna, przy okazji chciałbym móc się trochę rozpędzić ale bez przesady, jestem raczej początkujący, choć kiedyś na K2 trochę jeździłem, na łyżwach też. Poza tym wiadomo, krawężniki, schody, wszelakie wyboje, dobrze jakby można było bez obaw trochę sobie na tym poskakać jak już będzie trzeba. Moja waga to lekko ponad 60kg. Poza tym, zależy mi też by generalnie nie było problemów z częściami zamiennymi a kółka dało się wymienić ewentualnie na nieco większe.
Na ten moment rozważam RB Fusion X3, RB RB80, Seba FRX no i są jeszcze te PS imperiale i metropolis, albo i chętnie coś tańszego typu: Tempish Trinity. Dodatkowym warunkiem jest sklep w Gdańsku lub Poznaniu, tak bym mógł na miejscu reklamować bez bawienia się w odsyłanie. Zdaje się, że w Gdańsku jest sportrebel a w Poznaniu zicoracing, tylko widzę, że często mają modele z aktualnego sezonu co dodatkowo podbija cenę.
Proszę o pomoc w wyborze i z góry dziękuję.
Co do większych kółek to raczej będziesz musiał zmieniać szyne. Większość rolek ma szyne 243 max 80 mm koło.
Jeżeli chcesz zamienne części to tylko seba FRX. Do reszty może być czasami ciężko.
W gdańsku masz jeszcze zawszespoko na wita stwosza.
X3 to typowe rolki urban, i jeżeli będziesz tylko śmigał po mieście to ja bym się decydował na nie na aluminiowej szynie. Tam już też wchodzą koła 84.