rolki do 600 zł
Witam.
Na wstępie chciałbym was prosić o wyrozumiałość, ponieważ jestem wśród Was nowy. Mam 18 lat.Jeżdżę na rolkach rekreacyjnie od paru lat, no a moje rolki są już lekko przymaławe. Dotychczas jeździłem w tanich rolkach, zupełnie przypadkowo kupionych. Teraz mogę sobie pozwolić na nieco droższe (przynajmniej dla mnie, bo pewnie niektórzy z Was wydali po kilka tysięcy ma swój sprzęt). A że nie jestem obyty w temacie zwracam się o pomoc do Was. Chciałbym kupić jakieś rolki na których da się pojeździć po asfalcie, kosce (tak żeby nie telepało), a najcudowniej byłoby jakby jeszcze były w stanie przejechać po ubitej ścieżce leśnej No i przede wszystkim muszą być wygodne.Chce na nie przeznaczyć 500-600 zł(maks.800zł). Macie może jakieś propozycje ??
z góry dzięki
pozdrawiam Hubert
Ja jestem zadowolony ze swoich Rollerblade Fusion X3, bardzo wytrzymałe rolki i w rozsądnej cenie bo 640 zł, jeśli chodzi ci o ubitą ścieżkę leśną to chyba nie masz myśli ubitej ziemi 😛 po takim czymś każde łożyska padną
albo ,albo jak rolki na chodnik to nie do lasu! te do lasu to tzw.terenowe- bliżej im do nart niż rolek.zwykłe fitnesówki nie nadaja się na ubita ziemie-kółka po prostu sa za wąskie.
Ok. Czaje. pawgre1991 a wygodne są te Twoje rolki, bo czasami wyskakuje sobie do najbliższego miasteczka (6km w jedną stronę) i stopy potem bolą jak cholera w moich dotychczasowych ??. A i jak Ci się łożyska sprawują, bo nie słyszałem jeszcze o takich ?? I ostatnie pytanie jak prędkością osiągasz na tych rolkach, bo nie chciałby zostawać kilometr za znajomymi ? 🙂
Witam.
najcudowniej byłoby jakby jeszcze były w stanie przejechać po ubitej ścieżce leśnej t
Hehe jaja sobie robisz?
A tak na serio to poczytaj o frirajdzie (freeride) na forum freeskatenews.pl
Jeśli chodzi o rolki "na miasto" to faktycznie fusion x3 jest w porządku. Co do rolek do lasu to masz tu fajny link
http://niecodzienni.pl/rolki-nordic.html