Jazda szybka, długie dystanse, zawody i inne (:
O, widze ze sporo stron zniknelo z blogowych tematow i to raczej na pewno nie spamowych. I zmienily sie ikonki.
Dzieki za info co i jak 🙂 Zgadzam sie z reczna akceptacja rejestracji nowych uzytkownikow. Jesli o mnie chodzi to mail podany w forum jest totalnie "spamowy" takze sporadycznie na niego zagladam.
moderowanie pierwszych 10 postów (tyle ustawiłem) nowych użytkowników. Będą czekały na akceptację
Tu bym mocno sie zastanwial... Odlikiwanie postow bedzie wymagalo wiekszego nakladu czasu i czytania wszystkiego. Jak prazyjde jako nowy i bedzie jakas zywsza dyskusja, a moda akurat nie bedzie online to ja bym sie na miejscu uzytkownika mocno zniechecil. Post testowy jest widoczny na szaro do akceptacji.
Takze jestem za reczna akceptacja rejestracji i przeciw akceptacji postow.
Dobra widziałem ten testowy zatwierdziłem i od razu po usunąłem. Właśnie zalogowany PedarBar to bot ,można skasować insekta.:)
Ok, zrobimy tak:
- nowi userzy będą musieli być akceptowani. Pierwsze ich posty już wtedy nie będą musiały być akceptowane. Wygląda, że tylko ja widzę ten 'unapproved' (na razie maile nie przyszły), ale ogarnę temat.
- problem pustych stron - nie wystarczy usunać permanentnie niewidocznych postów. Przeleciałem cały wątek 'kicking asfalt', pousuwałem wszystko co trzeba i dalej userzy widzą puste strony. To jest jakaś ułomność modułu forum. Rozwiązanie jak niżej.
- moja propozycja, generalnie (abstrahuje od pkt.2) - nie uważacie, że lepiej się czyta wątki krótsze niż 500,1000 czy 2000 postów? Proponuję, żebyście zamknęli te ogromne wątki. Zakładajcie nowe przy nowych tematach. Przejrzałem ostatnio całe te największe i dużo lepiej by się to czytało (i znajdowało) gdyby tematy tam poruszane były podzielone na wiele osobnych wątków. Tam jest nawrzucane mnóstwo fajnych wiadomości, tylko żeby do nich dotrzeć trzeba albo być na bieżąco albo to wszystko przeklikać. Przy okazji rozwiąże się problem pustych stron.
ps. akceptowanie nowych userów rozwiąże problem spamu w 80-90%. Zwykle widać usera, który będzie spamerem. Już tu jeden czeka w kolejce na akcept.
Widzę ostatnio zarejestrowanych natomiast nie widzę lub nie wiem gdzie patrzeć za oczekującymi na akceptację,pokierujcie mnie ewentualnie.Na swoim temacie zrobię porządek faktycznie Crossfaiery już nie są produkowane,a do luźnej bajery można utworzyć osobny temat,zostawię tylko pierwszą stronę z odnośnikami i strony do których przekierowują,
Dzieki za interwencje 🙂 Mysle ze to zalatwi sprawe spamu 🙂
tam jest nawrzucane mnóstwo fajnych wiadomości, tylko żeby do nich dotrzeć trzeba albo być na bieżąco albo to wszystko przeklikać.
Ja to rozwiazywalem robiac "spis tresci" w pierwszym poscie, tylko ze w momencie przybywania pustych stron linki sie posypaly.
Tematy blogowe jak dla mnie sa ok, to miejsca na luzne gadki i wrazenia z jazdy kazdego z nas i one generalnie nie sa pisane z intencja ze ktos caly kiedys bedzie czytal (chyba ze chce), tylko raczej nabiezaco; jednoczesnie jezeli rzeczywiscie jest jakas wazniejsza informacja to zgadzam sie, ze warto zakladac dla niej osobny watek.
Korona mi z głowy nie spadnie jak założę wątek np. "Kicking asphalt 2018" 😉
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Szyszkownik ty ogarniasz sprawę zatwierdzania kandydatów na forumowiczów przez modów bo ja nie bardzo,jest na dole ostatnio zarejestrowany niejaki Fedoren( nicki się co chwilę zmieniają)
po kliknięciu w jego nick wyskakuje komunikat że nie został jeszcze zatwierdzony przez moderatora,jak mam ewentualnie wejść w opcję zatwierdzania ?
Nowych zatwierdzać będę ja (tylko s.admin może z tego co widzę), podołam zadaniu 😉
Prośba do Was o zakładanie nowych wątków jak piszecie o czymś nowym (głównie relacje), dużo łatwiej będzie później to odszukać. Zwłaszcza, że jest osobna kategoria 'Maratony' więc nic nie zginie pośród postów o wyborze rolek.
Zgadzam sie co do relacji, rzeczywiscie giną tutaj, od 2018 beda leciec osobno 🙂
A jutro planuje pojezdzic listopadowo. Lajtowo 🙂
Taiwan KOM Challenge - dystans 105km i 3275m do góry. Coś w sam raz dla Ciebie. 😉
https://youtu.be/Sxfd2xzlM6k
Dzieki za pamiec 🙂 Tylko to nie jest nosn stop pod gore 😉
Przypomnialo mi sie to: https://www.youtube.com/watch?v=eV5K4BICr6w&t=583s
Tylko ze na rolkach nie idzie czegos takiego zrobic bo jadac rowerem gosciu zjezdza.
A jutro planuje pojezdzic listopadowo. Lajtowo 🙂
Przez te cholerne kłopoty z tapatalkiem przegapiłem tę uwagę.
Niestety się nie zgraliśmy. 🙁
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Wiosną, mam nadzieję już na nowym rowerku, kopnę się znowu do Paczułtowic, zrobię parę zdjęć tych serpentyn. Może też spróbuję wziąć kątownik i pion, zmierzę nachylenie, bo powinno być koło 30 stopni. 🙂
W każdym razie: boli na sam widok. 😉
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Zostalem jutuberem B)
https://www.youtube.com/watch?v=sF3NSajWsEw&t=101s
Film z zeszlego roku ze Stelvio. Juz dawno mialem go zmontować, jednak od pewnego czasu dopiero mam program w ktorym dobrze sie czuje, a montowanie relacji spartanowych dalo mi to ze zaczynam to ogarniac 🙂
Co by tu nie mowic jedna z przygód zycia, wyzwanie postawione rok wczesniej tu na forum 🙂 Przejechalismy w sumie 2500 km zeby przejechac niecałe 25. Rok pozniej wspomnienia ciagle swieze 🙂
Pico Veleta 🙂 Choc trasa tam nie jest juz taka jak na Stelvio.
Doprecyzuje plan jak bede wiedzial kiedy glowny przyszloroczny spartan 🙂
Pico Veleta 🙂 Choc trasa tam nie jest juz taka jak na Stelvio.
Google maps raczej do jazdy na rolkach nie zachęcają :woohoo:
Czy zamierzacie przerwać gdzieś przy Sierra Nevada?
Czuć nastrój 🙂 ale chciałbym na tym filmie więcej.
Więcej:
- jechania pod górę (Run For The Hills),
- walki (Marsz Imperialny),
- kryzysów (Survivor),
- przełamania (Chariots of fire) i
- (We're the champions!) finałowy wjazd na szczyt i panorama z uśmiechniętym i tryskającym zdrową witalnością riderem!
🙂
Taki film drogi 😉
Trudna sprawa jednocześnie się spinać i drapać pod górę i w tym samym czasie myśleć o łapaniu okoliczności przyrody na filmie.
Sprawę by bardzo ułatwił dron, z tych lepszych, który potrafi podążać za Tobą.
Mógłbyś go ustawić na obraz z góry, z boku, z tyłu, z przodu...
Jedno co kładzie sprawę to cena, bo takie się zaczynają od dobrych kilku tysiecy złotych... chyba, że ostatnio coś się zmieniło?
Albo to, albo ktoś motorkiem by musiał jechać, bo rowerem też nie ogarnie 😉
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Znam goscia, ktory pozycza w zasadzie kazdy mozliwy sprzet filmowy 🙂
Tak czy inaczej nakrecenie czegos takiego bardziej profesjonalnie wymaga albo osob trzecich albo "zaaranzowania" samemu poszczegolnych scen, o czym w sumie troche myslelismy, tylko ze po ja z powodu obtarc nie ubieralem rolek przez chyba 2 tygodnie 😉
Na razie zdobywam filmowe szlify krecac rzeczy przeszkodowe i nie powiem, wciaga mnie to troche 🙂
Google maps raczej do jazdy na rolkach nie zachęcają
Do 2500 m.n.pm. prowadzi idealna droga, potem jest nadal asfalt ale "gorszy" na ile? Trudno powiedziec, jednak z relacji wielu rowerzystow i filmow wynika ze da sie ujechac na rolkach, do wysokosci ponad 3k m.n.pm. Ostatni odcinek to juz szutrowka i to odpada. Nie chodzi o to zeby dojechac na szczyt tylko zeby nabic dystans maratonowy pod gore 🙂 I w Europie jest to jedyna taka trasa.
Ostatni post: Jakie rolki fitness dla dorosłej osoby Najnowszy użytkownik: alexandriasampl Ostatnie posty Nieprzeczytane Posty Tagi
Ikony forów: Forum nie zawiera nieprzeczytanych postów Forum zawiera nieprzeczytane posty
Ikony wątków: Bez odpowiedzi Odwpowiedzi Aktywny Gorący Przyklejony Niezaakceptowany Rozwiązany Prywatny Zamknięte