Kicking Asphalt 2021
Jak NIE robić tutoriali o double pushu.
Przede wszystkim jeśli nie potrafię i nie znam się na czymś, to się nie wypowiadam. Taka staromodna zasada. Teraz chyba odchodzi w niepamięć...
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Fajne kolka. Olej myslenie magiczne i lec ile fabryka dala 🙂
Wysłany przez: @tomcatPrzede wszystkim jeśli nie potrafię i nie znam się na czymś, to się nie wypowiadam.
To sie nawet jakos nazywa. Liznie sie temat i ma sie poczucie ze sie wie wszystko, daje rady itp. A po prostu to jest potrzeba bycia potrzebnym 😉 niekoniecznie zasobnie dla innych realizowana, ale to inna sprawa. Sam dosc mocno przerabialem "wiem wszystko najlepiej" wiec z drugiej strony tez znam, a tym bardziej glebsze przyczyny 😉
Wysłany przez: @tomcatJa... nie wiem co o tym sądzić.
Ja tam nie jestem zaskoczony 😀 Fizycznie przygotowujesz się już dość sporo czasu, a teraz to oddaje i swoje robi 🙂 Do tego technika i sprzęt 🙂
Zmiany co pół kółka mi bardzo odpowiadały i pasowała mi ta regularność w zmianach tj., że miałem ten sam odcinek do prowadzenia. Zmiany mieliśmy też ofensywne, tak by je nazwał tzn. że nie ja zjeżdżałem na lewą, tylko Ty mnie wyprzedzałeś, a ja musiałem jeszcze przyspieszać, coby się zaraz za Tobą znaleźć. Dla mnie to bardzo dobre ćwiczenie, które na zawodach jak znalazł, gdy ktoś Ci wyskakuje za pleców. Mentalnie też nie odpuszczasz i gdy odskakiwałem na zakrętach, to dołączałeś. Tak samo na ostatnim kółku, kiedy postanowiłem dogonić Andrzeja, który rozpoczął wtedy jazdę. Mimo wszystko jakoś bardzo nie cisnęliśmy, po prostu świetnie się jechało.
W Berlinie spokojnie powinieneś zejść poniżej 1.30. Oby tylko pogoda i okoliczności nie przeszkadzały. Zawsze też możemy się umówić na złamanie tego czasu na Błoniach - co tam, nie będziemy przecież czekać do CM 😀
Dużo się zdecyduje na początku, czy uda się złapać odpowiedni pociąg. Tym razem jestem w D i chciałbym się złapać czołówki grupy, żeby gonić odpady z C.