ŁOŻYSKA - ABEC 9 vs SG 7 i inne
Mnie w pełni zadowalają Twincam ILQ-9 a jestem z tych wybrednych. 😉 Sensowna cena, świetna jakość.
One mają 6 czy 7 kulek?
Bo trudno się wyznać ( https://bladeville.pl/wicked-twincam-ilq-9-cl-12-szt-inline-tube.html)
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Ilość kulek
6
Ilość w komplecie
12
Kosz
Nylon Teflon
Rozmiar Łożysk
608
Rodzaj Łożysk
ILQ 9 Pro
Lubrykant
Żel TK Racing
Producent
Wicked info
Materiał kulek
Stal Chromowana
Osłona
2RZ-SCRS info
INFORMACJE DODATKOWE
model: Twincam ILQ 9 Pro
kulki: 7, chrome steel
osłona: Rubber, 2RZ
kosz: Nylon
olej/smar: Kyodo grease Made in Japan
ilość: 12
Chyba dam se spokój na razie z tymi łożyskami a zainwestuje w dobre koła. Jakieś MPC czy coś...
😉
Na Wrotkarskim Targu post z 17 Lutego
Nowe Koła MPC Big Black Magic 125mm X-Firm + nowe Łożyska Bones Swiss komplet za 700PLN
Dobre źródło, znam sprzedającego, często spotykaliśmy się na zawodach
Twincam ILQ9 Pro te pomarańczowe z tego co się orientuje mają 6 kulek
Tak tak. Widziałem tą ofertę. Tylko się jeszcze zastanawiam czy wybrać koła x firm czy xxfirm? Krzysiek Plich podpowiedzial że przy moich około 73kg mogę wziąć nawet te twardsze bo i tak one dobrze zamortyzuja drgania, no bo dwuwarstwowe są. Tomcat też to mówił.
A Ty Fasol jak sądzisz?
Kół używał bym tylko na starty. Na codzień coś zwyklejszego, np hydrogen.
Amortyzują, ale mogą być ZA twarde. Szyszkownik to z G13 przerabiał.
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
No i tu ciekawa sprawa...
Krzysiek pisze, że przy Twojej wadze XX-Firm będą dobre
Zico w swoim opisie "Dwie wersje twardości: XFirm na trasy mieszane czy dla osób lekkich lub normalnej wagi oraz XXFirm na gładkie trasy czy dla cięższych osób."
Liczy się też odrobina uniwersalności... Te twardsze będą cięższe do opanowania na mokrym bo nawet odrobina "miękkości" może polepszyć przyczepność w takich warunkach. A że mamy klimat jaki mamy trzeba też opcje mokrych tras brać pod uwagę :blink:
Ja mam 85kg i jeżdżę na X-Firm
Twoje 74 to moim zdaniem dolny zakres normalnej wagi albo wręcz już lekka
Osobiście wybrałbym X-Firm i tak też zrobiłem u siebie :laugh:
Na codzień hydrogeny będą idealne 🙂 Choć zależy, bo te nowe hydrogeny to też fajne startówki moga być 😀
Ja wybrałem podstawowe infinity do jazdy fitnessowo treningowej 😉 Tu kierowałbym się głównie promocjami
Już kilka razy zdarzyło mi się, że tezy Krzyśka się nie sprawdzały.
Miękkość jest przydatna też w zakrętach. I poddający się core.
Core dużo może zrobić dla przyczepności pod naciskiem.
Warto porównać hipersztywny core G13 z pracującym MPC Turbo.
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
No i tu ciekawa sprawa...
Liczy się też odrobina uniwersalności... Te twardsze będą cięższe do opanowania na mokrym bo nawet odrobina "miękkości" może polepszyć przyczepność w takich warunkach. A że mamy klimat jaki mamy trzeba też opcje mokrych tras brać pod uwagę :blink:
He Fasol Ty nie musisz, radzisz sobie slajdami 🙂
Przyczepność też poprawi się po lekkim zużyciu ale zdecydowanie też wolałbym te bardziej miękkie, choćby z uwagi na jakość asfaltu po którym jeździmy.
He Fasol Ty nie musisz, radzisz sobie slajdami 🙂
Ja widziałem tego magica w poprzek mokrego torowiska, przez tory!
Z daleka, z 50 metrów, ale widziałem! 🙂
Simply magic!
- Dziś robimy czego innym się nie chce, a jutro czego inni nie potrafią.
Ostatni post: Pomocy Najnowszy użytkownik: valentinagoggin Ostatnie posty Nieprzeczytane Posty Tagi
Ikony forów: Forum nie zawiera nieprzeczytanych postów Forum zawiera nieprzeczytane posty
Ikony wątków: Bez odpowiedzi Odwpowiedzi Aktywny Gorący Przyklejony Niezaakceptowany Rozwiązany Prywatny Zamknięte