Rollerblade Twister Pro - recenzje - opinie - Itp
http://roll4life.pl/sklep/index.php?p351,rollerblade-fusion-x3-le-limited
Bardzo dobra rolka, w tym sklepie sa promocje
Miałeś racje, wyjąłem ten pasek z dolnej klamry i problem zniknął. Zakończenie paska wbija mi się w nogę dlatego jest problem.
usunąłem wątek bo pomyłka, blisko paska dosłownie centrymetr nawet nie obok, ale nie sam pasek
pasek pasek 🙂 koncowka paska, krawedz:) zapinasz rolke i stopa idzie do przodu, kostka. odczekaj kilka dni. problem zniknie.
to co z tym zrobic? paska nie jestem w stanie na dół przesunąć bo jest potrzebny otwór prostokątny
albo inny pasek, albo zrob otwor w tym pasku i go przykrec. robisz otwor w tej krotkiej czesci,w srodek wkladasz nakredke na srubke, a od wewnetrznej strony krotka srube. Mysle , ze dlugosc 10mm i srednica 4 mm bedzie idealne 🙂 tamto miejsce jest nisko i nie ma szans na otarcia. przy okazji masz lpesze trzymanie stopy i pasek nie wystaje z klamry 🙂 sam chce tak zrobic w moich.
mialem nie jezdzic, ale taka piekna pogoda i jak patrze na te rolki to nie da sie nie wyjsc i nie jezdzic 😀 wiec dzis kolejne km do przejechania
Ten bialy znak to miejsce w ktorym trzeba zrobic otwor na srubke. Tylko nie przewierc obu stron, wystarczy jedna, ta z krotsza, a w srodek schowasz nakretke na srubke
A jak nie chcesz kombinowac, to kupujesz byle jaki pasek, zeby tylko koncowka sie zgadzala z wymiarami klamry. Lub kupujesz komplet, paska i klamry, byle mialo mocowanie takie jakie jest w skorupie 🙂 nie musi byc oryginalne 🙂 z byle jakiego innego modelu rolek. albo nawet rzep mozesz zastosowac 🙂
Witam
Nie chcę zakładać nowego tematu o twisterach więc przedstawię tutaj swoje doświadczenia z tą rolką co prawda zwykłą wersją, ale chyba są produkowane na tej samej linii.
Czy próbowaliście regulować szynę? Ja musiałem gdyż i rolki i łyżwy zawsze uciekają mi do środka ( chyba wina krzywych łydek) i wygląda to w ten sposób - /. W celu zminimalizowania tego efektu postanowiłem przesunąć szyny na zewnątrz butów. Oczywiście naczytałem się że w Twisterach jest taka możliwość. Niestety w moich rolach nie było to takie łatwe. Fabrycznie szyna była chyba montowana do rozgrzanego buta i podczas dokręcania tworzywo zostało "wyciśnięte" do wyfrezowanych w niej otworów montarzowych. Oczywiście szynę dało się przesunąć, ale po dokręceniu nie dotykała boota, z obu lub jednej strony była przerwa - 1-2 mm! Szyna kiwała się na boki :ohmy: .
Jedyną radą było pozbycie się nadmiaru tworzywa, co też uczyniłem. Zarówno z przodu jak i z tyłu w obu rolach musiałem wyrównać miejsca mocowania szyny (do zebrania było od 0,5 do 1mm). Mam tylko nadzieję że ich wytrzymałość nie zmniejszyła się znacząco. Tylko kurde.... w rolce za 950zł.... takie kombinacje to chyba jakieś nieporozumienie.
Zauważyłem też że po dłuższej jeździe boleśnie czuję poprzez liner i wkładkę przednie wgłębienie z tą prawie okrągłą blachą do mocowania szyny. Jego ślad jest wyraźnie odciśnięty na spodzie linera. Dziwi mnie, że ten otwór nie jest niczym wypełniony (w tylnym, pod pietą jest amortyzator), chyba że to przypadłość tylko mojej pary, a może producent nie przewidział że na tej rolce będzie jeździł ktoś kto waży 85kg?
Pozdrawiam.
Andree, śmigałeś może na imperialach i mogłbyś porównać te rolki?
Przymierzam się do twisterów pro i się zastanawiam czy warto, czy tez lepiej podkręcić troche imperiale.
Wyjdzie taniej.
Mayday, ja w swoich przesunalem szyne na zewnatrz, nie mialem z tym zadnego problemu, zostawilem jeszcze sporo miejsca, okolo 0.5 cm. wiec nie mialem zadnego problemu pod tym wzgledem.
Szyne regulowalem, by dopasowac ja optymalnie do stylu jazdy, trafilem w "10" gdyz szyna przesunieta na zewnatrz daje mi wiekszy komfort jazdy.
Jesli chodzi o problem ze sruba mocujaca szyne, a raczej nakredka blaszana wewnatrz buta, to z przodem raczej nie ma to znaczenia, bo caly ciezar spoczywa na piecie, a tam jest wkladka amortyzujaca. Faktycznie, jest lekkie odbicje, ale spod linera jest naprawde zrobiony z twardego tworzywa (liner PREMIUM). Byc moze klasyczny liner jest nieco miekszy, ale watpie, bo mialem kiedys Twistery z roku 2011 i tez spod wygladal solidnie.
Lipq - Nie jezdzilem na imperialach, mierzylem je przez dluzszy czas w sklepie. Nie pasowaly mi, o wiele twardsze i mniej wygodne jak dla mnie. Wkladajac noge do Twisterow od razu czulem komfort jak w zadnej innej rolce, z tego wzgledu wybralem Twister. Bo byl dla mnie najwygodniejszy. A wersja Pro ma nowy, zupelnie inny liner, po 2 miesiacach jazdy sprawuje sie naprawde dobrze. Jest grubszy od zwyklej wersji, prze co wentylacja jest nieco gorsza, ale nie jest to az tak wielka roznica w wentylacji buta.
Ja w Twisterach jezdze jednorazowao okolo 3h i czuje sie nawet lepiej jak po jezdzie na rolkach fitnessowych, wlasciwie to jezdzac w fitnessowych Sparkach dawno temu, po godzinie stopa byla zmeczona, tak jak po 3 godzinach w Twisterach. Ale sa to jedynie bole miesni spowodowane wysilkiem. Natruralne i nie spowodowane mechanicznie.
Czasem pojawia sie problem z bolaca kostka na poczatku. Tez go mialem, ale teraz jest wszystko OK.
Jesli chodzi o Imperial Pro, to wydaje mi sie, ze jest to dobra rolka, napewno ma wygodniejszy liner i lepsze kola oraz lozyska., w porownaniu do zwyklego modelu Imperiali. A Powerslide ma solidne wykonanie, renomowana marka od lat 🙂
A np sam liner z twisterów pro dostanę? Nie widze nigdzie:)
3h to bardzo dlugo. Jaki dystans w tym czasie? Ja wczoraj 1.50h śmigałem, 31km i już mi nogi wysiadały:)
ja jezdzac po miescie przez np 3 godziny nie jestem w stanie zrobic tyle km 🙂 ze wzgledu na, samochody, przejscia dla pieszych, zakrety, korki, wzniesienia itp 🙂 ale 25 km jestem w stanie zrobic. Np biorac udzial w przjezdzie miejskim maksymalnie wczoraj zrobilem 21 km, ale wiadomo, ze stoi sie dlugo i czeka na reszte itd.
Pomijajac juz sam fakt, ze 3h jazdy po miescie, a 3h jazdy fitnessowo to zupelnie inny wysilek, nogi po miescie sa o wiele bardziej zmeczone, wlasnie przez interwaly, ciagla zmiana predkosci, przyspieszenia i co chwile hamowanie. Nie da sie rozpedzic i jechac przez 10 min stala predkoscia,
Jesli chodzi o liner tu jest przykladowy sklep. Trzeba sie wykosztowac. 60 funtow to ponad 300 zl
http://www.locoskates.com/rollerblade-specialized-pro-fit-premium-liners/p3277
Myslałem że do 300 sie zmieści. Czyli zam liner jest wart tyle co całe moje imperiale:)
Czesci kupione osobno zawsze sa duzo drozsze 🙂 Linery Seby sa tansze. okolo 150 zl. Tylko ze nie jestem pewny, czy go to dasz rade wlozyc, jest grubszy od tego z Twisterow. Jeden kolega nawet wlozyl liner z Seby do Twisterow i jakos dal rade:) wiec mozesz sprawdzic. 🙂
Teoretycznie imperiale tak samo szerokie jak twistery, więc mógłby pasować z tych pro. Z seby nie wejdzie raczej, za gruby.
Czekam i czekam aż do gdańska dojadą te twistery:) musze je przymierzyc:)
Ostatni post: Kicking asphalt 2025 Najnowszy użytkownik: irwinhoar716938 Ostatnie posty Nieprzeczytane Posty Tagi
Ikony forów: Forum nie zawiera nieprzeczytanych postów Forum zawiera nieprzeczytane posty
Ikony wątków: Bez odpowiedzi Odwpowiedzi Aktywny Gorący Przyklejony Niezaakceptowany Rozwiązany Prywatny Zamknięte