Rollerblade Twister Pro - recenzje - opinie - Itp
High jaki masz rozmiar? w linerze Fr1 41 nie jest ci za maly? ja mialem 42, prawde mowiac byl nieco luzny.
Ja na moich kolach jezdze juz ponad 2 miesiace i do 72 to im jeszcze daleko 😀 ale jezdze spokojniej podejrzewam, dlugo, ale bez szalenstw. Teraz nie wiadomo co odgrywa wieksza orle, przebyte km czy to co z tymi rolkami robimy w trakcie jazdy
High i FR1 mam 41 i to jest optymalny rozmiar na moją stopę. Miałem FR1 42, ale po rozbiciu był flak. Lubię mocno dopasowane rolki.
Jak teraz odwrócisz kółka to będzie szybciej ich ubywać 😉
juz sa odwrocone 😀
Szkoda ze nie mieszkasz blizej, przymierzylbys moje Pro i skomentowal 😉
Heh, z pewnością 🙂 Szkoda, że u mnie w mieście jeżdżą tylko same dzieciaki bo czasem jest brak motywacji i pomysłów.
Ja od wtorku do niedzieli mam przerwe. Musze sie zregenerowac i nie przesadzac 😀 2 gidzinki maksymalnie od tej pory. 3.5 godziny to chyba przesada jak na twarda skorupe, bo daje sie to we znaki w kazda kosc i miesien stop.
Po dluzszej jezdzie skusze sie na porownanie Pro do FR i wypunktowanie 😀 w skali od 1 do 5
PRO - FR1
Kola 5 - 4.5
Lozyska 4 - 5
Szyna 5 - 4.5
Mocowanie szyny 4 -- 5
Klamry 4.5 - 5
Paski od klamer 3 - 5
Liner 5 -- 4.5
Wentylacja 4.5 -- 3.5
Skorupa 5 --- 4
Z tego wynika ze Pro maja 2 punkty przewagi nad FR1 😀
Czy ja wiem czy te koła FR1 są aż tak dobre?
Co do zapinania Twisterów to rzeczywiście nie wiem kto to wymyślił...:D
Co jest nie tak z mocowaniem szyny?
wszystko jest ok z mocowaniem, chodzi jedynie o wykonanie. Szyna trzymie sie znakomicie, ale mogloby to lepiej wygladac 🙂 jakis porzadny kawal zelaza itp 🙂
Dziś rozebrałem swoje imperiale żeby je dobrze wyczyścić (należy im się po tylu kilometrach)
i w nich jest płytka metalowa w shellu z podłużnym wycięciem na śrubę, wzdłuż którego można przesuwać szynę przód tył.
I na to przychodzi szyna i przykręca się jedną śrubą. Może to nie wygląda jakoś mega solidnie ale trzyma się nieźle.
Jeżeli się chce można użyć drugiej śruby dodatkowo, miejsce jest.
W twisterach mozesz zobaczyc na zdjeciach ktore wczesniej zalaczylem. Regulacja szyny jest, ja akurat mam ja ustawiona nieco na zewnatrz, w ten sposob jadac na jednej rolce np jest o wiele lepiej niz bylo fabrycznie. Zreszta fabrycznie te szyny byly przykrecone byle jak, jedna w jedna strone, druga w przeciwna 🙂
Moge tez przesuwac lekko przod tyl, okolo 0.5 mm, ale dla mnie istotniejsza byla mozliwosc regulacji na boki. Srube powinni zamontowac solidniejsza, bo wywiazuje sie dobrze z zadania, ale nie wyglada na solidna 😀 ale od 10 lat jezdza na niej i najwidoczniej jest OK. Skorupa Twisterow od poczatku jest taka sama, jedyne zmiany to kolorystyka i grafika
Dzis przy okazji przekladki kolek, przetarlem lozyska, byly niezle zabrudzone, pelno piachu. Nie mylem ich jeszcze, czekam z tym zabiegiem, rozbieraniem i myciem w benzynie. Jak do tej pory dokladnie je przecieram i oliwie, i spisuja sie naprawde dobrze. W deszczu jeszcze nigdy nie jezdzilem, staram sie tez oszczedzac je nie jezdzac po blocie, piachu itp. Czasem nie ma wyjscia i trzeba przejechac, ale staram sie dbrac o rolki by posluzyly mi dlugo 🙂 Dlatego mysle, ze w przyszlym tygodniu je rozbiore i w koncu wymyje od srodka, chociaz profilaktycznie 🙂 Sg to nie Twincam, szkoda, po zdjeciu oslonki juz jej nie zalozysz. A w Powerslide jakie masz lozyska?
Dlaczego chcesz zmienic Imperiale na inne? i jaki model cie interesuje najbardziej? czy masz dylemat.
Na oku Twistery pro oczywiście.
Imperiale są dość wąskie, ostatnio sobie nogę obtarłem mimo że już na nich tyle jeżdżę.
A i liner taki sobie jest.
fota po czyszczeniu:)
Nawet w imperialach klamry wygladaja normalnie :p
Jaki masz rozmiar stopy? byc moze masz za male? jaki to rozmiar rolek?
No w porównaniu do twisterów to klamry są ok:D
na dole pompka tak jak bóg przykazał.
To jest rozmiar 44.
A ja stopę mam niecałe 275mm
musisz przymierzyc twistery, bez przymiarki nie kupuj, bo nie kazdemu odpowiada kazdy model.
275 niecale, to mysle ze 42.5 bedzie dobry, 43 ma juz wieksza skorupe o 1cm dluzsza w tym rowniez szersza i to moze byc problem. ja mam stope 262mm i rolke 265mm 🙂 jest dopasowana, nie mam za duzo przestrzeni, ale wole tak, niz poprzednio kiedy stopa mi latala na wszystkie strony, jest to denerwujace na dluzsza mete
Twistery 44 rozmiar mają wkładkę 278 według zico.
Tak więc 43 i mniejsze nie wchodzą w grę.
44 maja wkladke 278 mm? serio ? 😀
Zeby sie pozniej nie okazalo, ze bedzie za duza 😉 liczy sie tez szerokosc stopy 🙂 jesli masz waska stope i kupisz 44 to moze ci stopa na boki latac. kostka musi przylegac do wkladki i nie miec przestrzeni na bokach 🙂 ja kiedys pisalem do zico i mi doradzal te ktore mi lataly i ktore sprzedalem wiec jego sugestie bralbym z dystansem i osobiscie przymierzyl i sprawdzil 🙂
Moje 41 maja wkladke 267 mm, 43 i 44 to ta sama skorupa. ale przymierz sam, bys pozniej nie zalowal zakupu, bo to kosztowny wydatek 🙂
no więc nadal dupa, 9 dni mineło od ostatniej jazdy i jak założę to nawet bez zaciskania już odczuwam ból a boli mnie ścięgno które w tym miejscu przechodzi, zresztą zerknij sam. Szare kółko to kosta, linia to ścięgno a przecięcie to miejsce gdzie najbardziej odczuwam ból. Na obecną chwilę wsadziłem belke plastikową aby wyrobiła skarpete ale nie wiem czy to coś da. Zrobiłem już na nich z 40km łącznie jeżdżąc 4 czy 5 razy przez ponad miesiąc i nic się nie zmienia na lepsze.
Andree dlatego czekam na dostawę w gdańsku:) nie kupie bez założenia na nogi:D
Nexus może być tak że te rolki ci za bardzo nie będą pasować ...
Kurcze, moze to jakaks wada fabryczna i zle odlana skorupa? ale watpie w to.
Moze twister ci nie lezy, twoje stopy nie sa dla nich, ale tez raczej nie sadze, bo ten problem jest czesto spotykany na pcozatku, wiele postow widzialem na ten temat.
Kontaktowales sie ze sklepem? moze oni maja jakis pomysl? powiedz, ze cie boli, bez sensu taki zakup, bo zamiast czerpac przyjemnosc z jazdy, czekasz az przestanie bolec.
W ostatecznosci sprzedaj puki sa w dobrym stanie, to dobry model mysle, ze za 700 zl bys je sprzedal, bo sa nowe i model LE zielony, ktory nowy kosztuje ponad 1000 zl.
kurcze, albo rozmiar? jaka masz dlugosc stopy i jaki rozmiar wziales? sprawdz czy faktycznie skorupa jest oryginalna i co pisze na wkladce, wspominajac sprawe z lozyskami lepiej miec pewnosc, ze nikt tam niczego nie kombinowal. Na wsszystkim masz rozmiat, na podkladce amortyzujacej, na cuffie na skorupie i na linerze. Napisz co tam jest napisane, bo dziwne to wszystko
Ostatni post: Kicking asphalt 2025 Najnowszy użytkownik: zkgfranziska954 Ostatnie posty Nieprzeczytane Posty Tagi
Ikony forów: Forum nie zawiera nieprzeczytanych postów Forum zawiera nieprzeczytane posty
Ikony wątków: Bez odpowiedzi Odwpowiedzi Aktywny Gorący Przyklejony Niezaakceptowany Rozwiązany Prywatny Zamknięte
