Rolki rekreacyjne do 500zł
Witam. Jako że od pewnego czasu zastanawiałem się nad zakupem sprzętu chciałbym się was o cos poradzić. Interesuja mnie rolki do 500zł raczej do jazdy rekreacyjnej tyle ze pewnie na większe dystanse stad zastanawiałem się nad 90mm.
I tak w oczy wpadły mi Rocesy Xenon. Czy to dobry wybor, wytrzymały i czy wogole nadający się do spokojniejszej jazdy po miescie.
Dodatkowo chciałbym cos kupic dla dziewczyny budżet podobny i jazda na tych samych dystansach co ja.
rocesy nie są polecane raczej.
ja nie polecam również RollerBlade Macroblade 90 - mają słabe mocowanie szyny i fatalny serwis.
szukaj promocji na Rollerblade Crossfire albo Igniter.
ja dzisiaj dostanę Powerslide Phuzion Zeta, to zobaczymy czego to warte będzie.
faktycznie prezentuja sie swietnie tylko czy cena ich siegnie mojego budzetu? Narazie ignitery sa po 600. :sick:
A czym się rożni igniter RT od XT (zauważyłem ze rozmiarem kółek ale czy sa jeszcze jakieś różnice)
I jeszcze taka aukcja, czy cos z nia nie tak że taka dysproporcja ceny
http://allegro.pl/rollerblade-igniter-90-nowe-i5694629499.html
Gość pisze, że sprzedaje nowe ignitery i nic więcej.
Nie można powiedzieć czy coś nie tak:)
faktycznie prezentuja sie swietnie tylko czy cena ich siegnie mojego budzetu? Narazie ignitery sa po 600. :sick:
A czym się rożni igniter RT od XT (zauważyłem ze rozmiarem kółek ale czy sa jeszcze jakieś różnice)
XT model z 2015 roku łożyska SG9 koła Rollerblade Supreme 85A
RT model z 2013-2014 łożyska SG7 koła Rollerblade Activ 84A,i łożyska i koła trochę tańsze od tych z modelu XT dokładnie takie same miałem w swoich Crossfaierach.But, wiązanie i szyna i w RT i w XT są takie same .Rozmiarem kółek na pewno się nie różnią tu i tu 90mm.
Możesz jeszcze trafić Ignitery z oznaczeniem M czyli szyna magnezowa,ale jest ich mało miały jakiś feler związany z wyrabianiem się gniazda śruby w szynie.
A jak jest z wytrzymałoscia na wage użytkownika w igniterach. WNa jednym forum pisza do 120kg w innym miejscu pisza 100kg
Dlaczego tak sądzisz ?
🙂 Ja wiem, że gdybym chciał, żebyś polatał po sklepach i porównywał, to byłoby trudne, ale zróbmy tak. Przedzwoń do Plicha czy Zico i dobrze uczciwie wypytaj. Jak nie potwierdzą, to na pw podajesz adres, a ja wysyłam kurierem ekstra szybko fajną czekoladę. Pasuje? Mały zakładzik i dreszczyk emocji się przyda na początek tygodnia 😉 :laugh:
Dlaczego tak sądzisz ?
🙂 Ja wiem, że gdybym chciał, żebyś polatał po sklepach i porównywał, to byłoby trudne, ale zróbmy tak. Przedzwoń do Plicha czy Zico i dobrze uczciwie wypytaj. Jak nie potwierdzą, to na pw podajesz adres, a ja wysyłam kurierem ekstra szybko fajną czekoladę. Pasuje? Mały zakładzik i dreszczyk emocji się przyda na początek tygodnia 😉 :laugh:
Popytam to coś napiszę.Cholera nie wiem czy dwóm rolkarzom w okolicach 40-stki wypada zakładać się o czekoladę 😉 🙂 prędzej jakiś izotonik chmielowy :woohoo:
Podzwoniłem popytałem i w Zico i u Plicha jest tak: począwszy od Rollerblade Crossfire a kończąc na Igniterach we wszystkich wariantach mocowana jest w oryginale aluminiowa płoza Extruded Alu. Wyprodukowana została również pewna ilość Igniterów z płozą magnezową New Magnesium i do nich dorzucono absorber drgań.Dodatkowo dowiedziałem się że jak chodzi o te wszystkie oznaczenia XT,RT,M itp.to jest z tym straszne zamieszanie i masa sprzedawców na dobrą sprawę nie orientuje się co ma faktycznie w sprzedaży.Z czystej ciekawości zapytałem również co powoduje taki rozrzut cenowy w Rollerblade Macroblade bo raczej nie chodziło tu tylko o łożyska i wielkość kół i powiedziano mi,że droższe modele Macroblade mają zakładaną szynę z systemem Lo-Balance który zapewnia energooszczędną jazdę 🙂 cokolwiek by to nie znaczyło 😉
Też mi się dziś trafiło, bo tylu klientów, że nie było czasu zerknąć na forum.
Aj kurczę, nie to, że niedobrze wypytałeś, tylko nie wyjaśniło to wszystkiego 🙂 Natomiast słowo się rzekło i skoro obydwaj nie potwierdzili tego co napisałem, to podaj ten adres na pw 🙂 Pędzę po czekoladę. Ale teraz muszę wyjaśnić a nie mam czasu pisac. To że są szyny alu tłoczone, to sprawa oczywista. W większości przypadków to blaszki aluminiowe, które tłoczą, profilują dla uzyskania sztywności. Wyjaśnię na przykładzie tylko, żeby było jasne o co chodzi. Weź swoje crossfire. Na pewno masz alu, ale z przodu to nie jest jakby jednolity kawałek, tylko łączony na nity. Tak zakładam, bo tak widziałem ostatnio w większości rolek rb typu sparki, crosfire, ignitery. I jak widać takie szyny dają radę, czego jesteś najlepszym tego przykładem. Ja z kolei miałem crossfire z oznaczeniem xr, które miały inną lepszą szynę. Tam co prawda była akurat chyba frezowana, ale to nie jest tu istotne. Zobacz różnice w budowie choćby po starych zdjęciach i od razu zobaczysz różnicę. Albo lepiej weź zobacz szyny z Tempestów. Od razu widać różnicę, co? Jak oglądałem Ignitery, to rzucało się w oczy, że tylko wersje xt miały normalne szyny. Normalne tzn bez nitów. Może to był przypadek? Chyba nie. Oczywiście wszędzie jak podano jest Extruded Alu. Jednak przy dokładnie tej samej klasie sprzętu to uważam, że wszystko co bez nitów, tylko jednolite jest trwalsze i lepsze dlatego napisałem, ze lepsza szyna.
Teraz jest jakaś mania cięcia kosztów i podejścia statystycznego. Zrobić taniej, sprzedać w tej samej cenie, statystycznie ile osób po kupieniu będzie jeździło, ile będzie jeździło regularnie, a ile w ogóle zareklamuje.... i mamy większy zysk.
Ostatni post: Dzienniczek Lotnika. 😉 Najnowszy użytkownik: jarrodxzk270656 Ostatnie posty Nieprzeczytane Posty Tagi
Ikony forów: Forum nie zawiera nieprzeczytanych postów Forum zawiera nieprzeczytane posty
Ikony wątków: Bez odpowiedzi Odwpowiedzi Aktywny Gorący Przyklejony Niezaakceptowany Rozwiązany Prywatny Zamknięte